EmirYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kime dediğim bariz ortada. Ayrıca milletin dazgirliğini yapmayı bırakta önüne bak aynaya bak "BEN NE HALDEYİM" de bir.
Bu yazdıkların çok yanlış.Eğer bir sorunun varsa realde görüşelim kimse kimsenin dazgirliğini yapmasın