MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım o insanı bende sevmiyorum ama forum ortamında böyle yazmaya gerek yok, editlemen en iyisi olucaktır. Geberdi vs demeyelim bizler böyle insanlar değiliz.
Değiştirdim tabiri. Eyvallah sinir bastıda.