8.6 düşünürseniz benle iletişime geçebilirsiniz. Ama sanırsam yedekleriniz var 9 sürümüne ait.
sabit host sizide anlamak güç ,dün buraya ilan konu açıyorsunuz ben bu işi devredeceğim diye sonra burada hala daha iş yapmaya çalışıyorsunuz bu nasıl bir ciddiyettir tartışılır.
Haa yaparım da diyebilirsiniz yapmakta hakkınız ama birde işin sorumluluk tarafı var devredecekseniz sorumluluk almayınız vazgeçtiyseniz sabit host olarak tekrar beyan ediniz konu açınız insanlar sizlere güvenerek emeklerini ve paralarını ortaya koyuyorlar
iyi çalışmalar