2005-2007 tarihleri arasında çalıştım.Teknik destek güzel.Uptime gayet iyi.Otomatik yedekleme hizmeti günlüktü o zaman.Kendi hatamdan sitemi birkaç kez batırmıştım hiç kaygılanmayaın dediler ve yarım saat içerisinde düzelttiler.Ancak sunucuları çok iyi olmasına rağmen bana yavaş geliyordu.