BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya ne adamlar var valla.Adam öyle bir palavra atıyor ki..Nerdeyse kendisi bile inanıyor 6 hane kazandığına..
Benim de içimden bu geçiyor Ama olabilir de. 3 haneye yetiştiğim için kendimi kral hissediyorum 6 hane kazanan artık ne yapmalı bilmiyorum.