Konu
Aylık 10,000 USD çokmu?
01-07-2009, 00:45:14
#76
HatayMaster
Üyeliği durduruldu
BReeD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ya ne adamlar var valla.Adam öyle bir palavra atıyor ki..Nerdeyse kendisi bile inanıyor 6 hane kazandığına..
Benim de içimden bu geçiyor
Ama olabilir de. 3 haneye yetiştiğim için kendimi kral hissediyorum 6 hane kazanan artık ne yapmalı bilmiyorum.