SeoMerkeziNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama çok sevdim abilerim ya :S
Boşver takma be abicim kafana.Aklın başına geldiğinde sende hiç değmediğini anlıcaksın ama iş işten geçmiş olucak ben ne yapmışım diyeceksin kendine
Benden sana gelsin bu şarkı
Vur keyfin dibine