O zamanla şimdiyi bir tutmak da çok saçma

yer zaman teknoloji insanların iyi yada kötü değişimi gibi bir çok neden sunabilirim. Ben yine benliğimizi koruduğumuzu düşünüyorum bu ülkeyi parçalamak için ellerinden ne geliyorsa yapıyorlar ancak hala tek parça olarak duruyoruz tabi bu ne kadar böyle gider bilemem