Nedenler
*8.000 Konuyu Bot'la mı çektin ? Sitenin içeriği kopyaysa Sandbox'a düşmüş olabilirsin..
*Robots.txt dosyan düzgünmü ?
*Sitene link verdin mi ?
*Siten yeni heralde.Konu var ama üye yok

..
*Biraz sabır..
Benim aklımdan bu kadarı geçti..
Yaa iyi hoş güzel evet çoğusu kopya hatta%85i kopya diim. Roots.txt düzgün m bilemicem. Yan garip bi durum yaa :S Evet site yeni ve ben üye istiyoruuuuuum artııııkkkkkkk :$