Hiç kimse'de bir sorun olduğunu zannetmiyorum. Sorun sadece google arama motorlarından kaynaklanıyor. Artık herşey daha zor olmaya başlıyor, ha deyince yükselmek yok diyor artık google, ha deyince indexleme yok diyor artık. c/p bir çözüm değil, negatif yönde etkileşimdir. Siz c/p yapmıyorum diyorsanız doğrudur, çünkü bende yapmıyorum, ve benim sitelerim indexlense bile ön sıralara çıkmıyor artık. Umarız ki bu sorun düzelir ve tüm webmaster arkadaşlarımız emeğinin karşılığını alır.
Google yeni bir uygulamaya/sisteme geçiyor tahminim.