Nedenler
*8.000 Konuyu Bot'la mı çektin ? Sitenin içeriği kopyaysa Sandbox'a düşmüş olabilirsin..
*Robots.txt dosyan düzgünmü ?
*Sitene link verdin mi ?
*Siten yeni heralde.Konu var ama üye yok ..
*Biraz sabır..
Benim aklımdan bu kadarı geçti..