Herkes sanırım tatile gidiyor,ben ise calişmaya...ayın5nde kartala gitmem gerek,orda otel pansiyon vs. ücretleri nasıldır,ayrıca o civarda iseniz (anadolu da olmanz yeterlidir de) ögrenci evinde kalıp,sınavların bitmesi ile memlekete döndüyseniz kiranın bir kısmını karsılama kaydıyla kalabilirim.sadece yatıdan yatıya gelirim..(: gerçi güvenilmek zordur ama..
max. 1-2 hafta kalacagım yalnız.