Konu
4 harf domainim
28-06-2009, 22:11:10
#1
macrocin
Arkadaşlar alıyımmı almıyımmı derken en sonunda aldıgım domain hakkında fikir alabilirmiyim nasıl iyimi.
ekte(dot).net