Bana da vermiş iki kişi
bir arkadaş hiçbişey yazmamış, canı sıkılmış besbelli, belki de sağdan soldan onca çöp domain alıp böyle bir domain düşüremediği için kıskanmış, onun ezikliği olduğu için - rep vermiş, bir diğer arkadaş ynlş domain yazmış, inanmıyosan domain bilgilerini ve şifreyi vereyim benim adıma kayıtlımı değilmi bak
Aklıma gelmişken de birşey sorayım, bir domain daha var, jenerik değil ama iki kelimeden oluşuyor, bana göre çok güzel bir domain, yakında oda düşmesi lazım, bu domaine backorder yapılıp yapılmadığını nasıl anlayabilirim, böyle bir imkanımız varmı ?