[QUOTE=BetaHouse;1058942420]kampüslü olmamı unutup 250 kontör yükleyip israf yapmış bulunmaktayım.[QUOTE]
Nedenini anlamadım? Bende Kampüccel'liyim ama bende arada sırada 250 yüklüyorum 250 yüklediğinde bişi mi oluyor?