redworm13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben sıze sıfır domaın reglıyım aklınızda varsa eger?kontor karsılıgında
Aklımda var yarın 10 adet civarı regleyeceğim birçok proje ürettim eskileri elimden çıkarıp yeni projeler yapmaya çalışıyorum.Nereden ve kaç kontör karşılığı regleyeceksiniz kocam ?
@WebFurkan yorumun için teşekkürler ama Domainlerin bayaa değerliymiş ben o kadar değerli domain aramıyorum