Konu
Softreklamda problem mi var?
28-06-2009, 14:34:02
#1
Lord21
Üyeliği durduruldu
NE slapsh nede pop reklamları düzgün çalışıyor. (açılmıyor)
Dolayısı ile sayımlar çok çok esik oluyor?