Galatasaray da hiçbir oyuncunun takımdan üstünlüğü gibi birşey söz konusu değildir. Arda tek başına 3 lincoln eder

Arda'yı 10 numara yapıp, Lincoln'ü yollamak lazım çabucak.
katılıyorum lincoln avrupadan geldiği için takımını biraz küçümser gibi davrandı arda' lincoln gibi ne 3 ü 5 tane eder yollayacakları belliydi zaten