kralpaylasimlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Microsoft yahoo ile ortak olupta yapsalarmış ozaman belki googleye rakip olabilirdi bence..
Düşünün bu arama motoru bile google tarafından tanınıyor.
Bu mesajımdan dolayı birisi - rep vermiş.. Üstelik sebebi ise '' . '' kınıyorum.