Netadam benim bildiğim hiç öyle olmuyor. Çünkü net olayı farklı bir olaydır. Eğer domain düştüyse isteyen istediğini regleyebilir diye bir ibare bulunuyor. Benim bir arkadaşım da sabancının bir domainini reglemişti. Mahkeme sadece domaini isim hakkına sahip olan firmaya satma zorunluluğu getirebiliyor. Zaten sonuç domaini o firma alıyor ama regleyen kişiye istediği bedeli ödeyerek.