ayrıca player yazarak zaman kaybetmek yerine Video Players - FlashDen burdaki herhangi beğendiğiniz playerin yapımcısına ulaşıp lisans alarak istediğiniz ufak tefek tasarım (renk düğmeler vs.) ve kod değişikliklerinide yaptırabilirsiniz, böylece elinizde aslında aynı ama skini farklı bir sürü player olur, 10 dolar gibi cüzi rakamlara çok hoş playerlar var. yapacağınız temalara göre ayrı ayrı player kullanırsınız, scriptinizin +bir özelliği olmuş olur
Örneğin benimde Klip Dünyası sitemde kullandığım AS-Flash Media Player toplu alım yaparsanız tanesi 7,5 dolara geliyor. Yazan arkadaş sağolsun bir playerda olması gereken hiçbirşeyi unutmamış
https://www.r10.net/script-satisi/394...-aliniyor.html burda bahsettiğiniz scripti bende merakla bekliyorum. çalışmalarınızda başarılar diliyorum.