amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz daha detaylı anlatır mısın?
Anladığım kadarıyla solda kategori isimleri çekilecek. Sağda ise konu başlıkları. Yalnız konu başlığına göre sutunlar değişecek o yüzden sabit bir sutun sayısı olmalı.
kardeş 6 veya 7 sütun. Sabit olacak. Zaten herşeyi burada anlatmadım ki MSN den konuşuruz diye. Her şey de buraya yazılmaz, işin özü WP deki tüm konular aynen resimdeki gibi sıralanacak.

Çıkmam lazım ancak eklerseniz 2-3 saate kadar eve geri dönecem

MSN: spider58@mynet.com