İyide hocam hiç bir şey yapamıyorumki bende bişeyler istiyor ingilizcem az ancak fatura gibi bişeler istiyor tarayıcıda faxs da yokki nasıl gönderip hesabımı açtırcam
Klavyenin sağ üst tarafında "Print Screen" tuşu var o ekrandayken o tuşa bas sonra painte gir düzen-yapıştır'de sonra kayıt et resim upload sitene upload yap buraya koy linki...
Ayrıca paypalı türkçe yapmak istiyorsan sağ yukarda dil seçenekleri var ordan yapabilirsin.
https://www.paypal.com/tr