Mehmet26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşimiz gerçekten çok güzel hizmet sunuyor.İş yapanların pişman olmayacağından eminim sevgilerle..
Teşekkürler..Bu arada bu hizmet öteki yardımcı postçu arkadaşlarımızında yardımıyla gerçekleşiyor..

Biz bir ekibiz