Merhabalar

Hocam hesapta geçtiğimiz yıl da kullanabileceğimzi ip adresi kalmıyacağını söylemişlerdi fakat ne oldu hala tıkır tıkır bağlanabiliyoruz.

Yani bu işin kaymağını yiyenler buna da bir çare bulur merak etmeyin