forumda arat bi bildirim formu vardı google'ın veya adsense-tr[at]google.com'a mail at.

kaldırmasan da olur reklamları. bana da 5-6 defa ayrı zamanlarda yapmışlardı.

sağolsunlar banlatamadılar, reklamverenlere zararı olmuştur sadece.