Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
forumda arat bi bildirim formu vardı google'ın veya adsense-tr[at]google.com'a mail at.
kaldırmasan da olur reklamları. bana da 5-6 defa ayrı zamanlarda yapmışlardı.
sağolsunlar banlatamadılar, reklamverenlere zararı olmuştur sadece.