iyide Hocam, proxy ıle gırsem ne degısıcek,

kaspersky program uzerınden lısans aktıf edıyor

veya 30 gun deneme surumu yapıcam sunucuya baglanıp aktıf edıyor lısansı ancak bılgısayar sıtesını acmadıgı ıcın, aktıf edemıyor baglantı sorunu dıyor,

hıcbır sıtede problem yok yanlız bu sıtede var, guncellemeyı yaptım bır sekılde manuel suan lısansı aktıf edemıyorum, yanı pc nın kaspersky sıtesını acması lazım denemedıgım dns kalması yok acmıyor, pc ye yenı format attım vırus olmamalı,

tavsıye ettıgınız baska bır dns var ıse yazın onuda kullanayım