Normal forumlarda yer alan konular burda açılmaz. Forumlarda gördüğün pek çok konu burda bulunmadığından aaa bu konu nasıl yok diye düşünmüş olabilirsin. Her forumda mutlaka olmalı diyip açtığınızda insanlar tepkilerini dile getirirler. Birde bilgiden çok boş konu açıyorsun. Bu konu yine biraz daha iyi, yani kötünün iyisi ; ama , ölümüne aşk mı ölümsüz aşk mı çok saçmaydı. Ölümüne aşk deseler ne olur, ölümsüz aşk deseler ne olur. Kazanabileceğin şey kocaman bir sıfır. Okuyanlarında boş zamanını çalmış oluyorsun. Bu konuda yine parça öğrenir yükler dinlersin. Bu yine daha faydalı. Burdan bakılınca mesaj sayını artırmaya çalışmak için boş konular açıyorsun gibime geliyor.