ownhost'da hem reseller hem de VPS kullandım.
Reseller'de hiç sorun çıkmıyordu, sorun çıkmadığı içinde zaten destek ihtiyacı alma gereği duymadım.
VPS'de ise bir zaman kullandıktan sonra fazla load sorunu yaşıyordum, bu sorunun sitelerimden kaynaklandığını belirttiler. Ben de sunucudan kaynaklanıyor dedim. O ara bir anlaşmazlık oldu ve VPS'yi başka firmaya taşıdım, load sorunu da yaşanmadı.

Ama ownhost'ta iken load sorunu niçin oldu halen anlayabilmiş değilim.
Genel olarak iyi bir firmadır, kaliteli ve dürüst iş yaparlar. Tavsiye ederim.