Bunun ego ile alakası yok.
2 gündür 5 haneli rakama kasıyorum dedim diye yok sallıyon abartıyon yapılmadık eleştiri kalmadı.
Bir allahın kulu neler yapıyorsun diye sormadı bile?
Pazarlama stratejisine göre siteler yapın dedim. Hayatımın yanlışını yaptım..
Nedense screnleri attıktan sonra bu kesildi.
Burda günde 500 tıka 10 dolar alanlar körler sağırlar birbirini ağırlar modunda devam eder gider.
Buradaki mutlu mesut havayı bozmak istemem artık..
Kazanan insan nasıl kazandığını anlatmaz ancak yüzeysel olarak bilgi verirsen kimse üstüne gelmez diye düşünüyorum. Sadece kazancını söylemekte değil, kazanamayanlara yardım etmekte marifet.
Şahsen adsense kullanmıyorum, bana öğret diye söylemiyorum. Sadece arkadaşlara yardımcı olursan herkes memnun olur.
İyi çalışmalar.