ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3k post için anlaşmak istiyorum ama ödemeyi işlemin yarısında yapsam uygun mu?
Ücret peşin alınmaktadır arkadaşlar indirimde olmasını sebebi bu.

Teşekkürler