beyler ben ilk defa domain alıp site kurucam daha önce blogcu vb. ve arkadaşların sitesinde takılıyordum ama artık googledan paramında gelecek olmasıyla (inş) bi site açmaya karar verdim..
1 soru - kullanılmış,yani burda satanlar var açık artırmayla fln öle mi domain almalıyım prli fln yoksa yeni mi reglemeliyim ( reglemek ne demek bilmiorum ama galiba yeni fln 1-2 kere gördüm ).hangisi daha iiy olur?
2 soru - domaini hangi firmadan, nasıl alıcam? ve host a yönlendirme fln diolar o işi nasıl yapıcam?