yasak olmasa ben satıcam elimdeki hesapları zaten

gerçi ö.m ile bu piyasadan çok kaldıran var en azından duydum yani
Aynen sana katılıyorum..bendede var bir kaç tane hesap..başlık açamıyoruz... yasak olmasa şöle süper bi başlık açardık..güzel olurdu..ihtiyacı olanlarda yararlanırdı...