Bende 24 ay tahahhüt'e geçtim. 24 ay tahahhüt ile tahatsüz arasında sadece ödeme var. 24 ay'da 3 ay indirimli, tahahhütsüzde ise 2 ay falan. Sonuçta TTNET'e 3-4 yıldır kullanıyorum ve devam edeceğim için 24 ay aldım. Bakalım daha modem gelmedi gelsin resimlerini çekip koyacağım Ayrıca telefonunu arıyorum meşgul hep. Kullanalım bakalım izlenimlerimi tekrar yazarım.

Ayrıca taksilerde falanda yazıyor " BAK BİRİ GEÇİYOR "

Not: Yarın öğleden sonra gibi gelecekmiş