nullsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok bilmiyorum bu kategorie pek fazla girmiyorum!.
Yani niye yasak oldugunuda anlamiyorum, r10a ne kim satiyor hesabini


Bende bilmiyorum niye yasak olduğunu

Büyüyünce anlarız