ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelik Tarihiniz: 25-07-2008 ve siz ADSENSE SATIŞ'ı yasak olduğunu bilmiyorsunu
Yok bilmiyorum bu kategorie pek fazla girmiyorum!.

Yani niye yasak oldugunuda anlamiyorum, r10a ne kim satiyor hesabini