Konu
Ve Artık isyan ediyorum!
25-06-2009, 15:09:39
#7
WebhastasiNet
Üyeliği durduruldu
SST adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Internet explorer herkezin başına bela. Kimse kullanmasa ne güzel olacak.
++ İe'den nefret ediyorum...