Arkadaşlar ilk ödemem ayın 29unda ödendi yazdı ve 4ünde kargo geldi ve aldım.Ama bu sefer ekim 25inde ödendi yazdı ama hala gelmedi Ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz?Diğer seferinde 5.gün geldi ama 7 günü geçti hala gelmedi Mail attım hala cevap yok ne önerirsiniz bana