Şimdi http://www.siteadı.somee.com benim sitem girdiğim zaman intro otomatik açılmıyor.Ama www.siteadı.somee.com/default yazdığım zaman intro açılıyor.Bu siteyi ilk açtığım zaman direk www.siteadı.somee.com/default nasıl yönlenir ?

Örnek : www.r10.net e girdiğimiz zaman karşımıza intro tarzı bişey çıkıyor üye girişine bastığımız zaman www.r10.net/index.php oluyor şimdi benim de istediğim bu www.siteadı.com yazdığım zaman intro gelsin..Reklamı geçe bastığım zaman www.siteadı.somee.com/default.asp gelsin. Bu biraz daha açıklayıcı oldu galiba..