laptop gelmedi vb bişey diyemez,kargoyu aldıgına dair dekont var ortada.kargo firmaları ürünü verdiginde imza alırlar bunn gibi sorunlar ortaya çıkmasın diye.açık artırma daha iyi bence ama alt limite dikkat et.1 tl den satışa çıkarır ve 50-100 tl de satış biterse karşı taraf haklı olarak ürünü ister filan sorun çıkar.