ben genelde google chrome'da yapıyorum.ff ve operada sorun olmuyor da ie7 işi bozuyor.onuda düzeltiyorum ie6 çıkıyor başıma.Onada uyarı koyuyorum sadece ekrana "eski sürüm kullanıyosunu güncelleyin vs"