alıcıyla problem yaşadığın zaman gittigidiyor'a mail yazarsın onlar hallederler ve paranı alırsın merak etme. para gg nin havuzuna geçmeden sana ürünü gönder demiyolar, diyelim gönderdin alıcı sorun çıkarttı, gittigidiyor en basit haliyle kargo şirketiyle iletişime geçer durumu öğrenir, alıcı onay vermese bile parayı sana gönderir. yine de istersen işlem sayısına bakarak gönder veya güvenmezsen gönderme, en fazla bi tane olumsuz yorumun olur. kişisel görüşüm sorun yaşamayacağın yönünde.

ikinci soruna cevap olarak ikisini de yap, mesela 500 den başlat açık arttırmayı, hemen al olarak 1000 belirle. 3 günlük açık arttırmada kaça biterse 10 günlükte de o fiyata biter. o yüzden süreyi uzun tutma. en hızlı bu şekilde satılır.