Kendime yapıyorum medya arkadaşım Yönetici panelinde 3 bölüm var çok zor olduğuna inanmıyorum ama yorumların için sana çok teşekkür ediyorum.

Başka yardımcı olabilecek arkadaşlar yorumlarınızı esirgemeyin.