Konu
Postbitin Böyle Olmasını İstiyorum - Yardım
23-06-2009, 22:37:25
#4
mrtcn_92
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ancak Bunda sadece ilk mesaj sağda konuya yazılan cevaplar solda oluyor.Ben öyle olmasını istiyorum.