Konu
Postbitin Böyle Olmasını İstiyorum - Yardım
23-06-2009, 21:37:23
#3
BEYZADE
Bütün forumlarda postbit'i solda, nadiren de üstte görmeye alıştık. Sağdaki postbit çok garip geliyor. Bi ara ben de denemiştim forumumda, çok garip geldi bana ben de sildim.