Konu
Subdomaine Wp kurdum fakat temalar bozuk
23-06-2009, 15:03:42
#5
ByMsKN
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tek temada sorun var o zaman. Tema dosyaları hatalı bence. Style dosyası uçmuş görünüyor. Tema da varez sanırım? İndirdiğin yer hatalı olabilir.
hayır tema varez değil revulution ücretsiz olarak dağıttı...