Konu
Subdomaine Wp kurdum fakat temalar bozuk
23-06-2009, 13:41:10
#4
KMLGRLR
Tek temada sorun var o zaman. Tema dosyaları hatalı bence. Style dosyası uçmuş görünüyor. Tema da varez sanırım? İndirdiğin yer hatalı olabilir.