config şifreleme yaptım ama nekadar etkılı olur bilemem.birde yol değiştirmeyi deniycem. img ve php ayarlarını kapamakla ilgili bilgisi olan varmı yada kapatırsak forumda resim özellıği ne duruma gelir acaba