Şimdi Plesk'te subdomain oluşturdum "forum" diye. Yeni bir ftp kullanıcısı da yaratmadım mevcut domainin FTP sinde göründü. Sorun yok.
SMF yolu olarak aşağıdakini yazmayacakmıyım? Gerçi pek çok varyasyon denedim ama doğrusunu bilen varmı? Settings.php'de aşağıdaki yol yazıyor.
Alıntı
/var/www/vhosts/domain.com/subdomains/forum/httpdocs