Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Bunu sizden hizmet almayı düşünen, yada almış olan müşterileriniz'in açması daha mantıklı olmazmıydı acaba ?
Saygılar.
eXspet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cenaze namazı kıldıran imamların sormasına benzedi sanki:
-Rahmetliyi nasıl bilirdiniz?

Bu konu müşterileriniz tarafından açılmalıydı kanımca..
Allah'a şükür daha rahmetli olmadık... bu arada sitem açık ama bir kaç ürün eklenecek ve ufak tefek değişiklik yapılacak... bu arada bu tür konuları sadece müşterilerin açmasını beklemek olmaz... önceden açıp fikir analizi yapmak daha doğru diye düşünüyorum...