modum özür dilerim fakat 2 kere burada site satişi gerceklesdirirken 2sindede problem yaşadim. tekrardan botnetle falan uğrasmak istemiyorum.
ilk satişimda ref saldirilari yüzünden ve saçma sapan ***** sitelere backlinkimi ekleyenler yüzünden site sandbox gordü
bakınız
Konuyu kitlicekseniz kitlyebilirsiniz. zaten Jeek nakit olarak teklifini yapti.
Tabi ki her satış şablonuna uymayan her konunun sonlandırıldığı gibi bu konuyu da sonlandıracağım.
R10.net kuralları esnek değildir. Her kullanıcıya aynı kurallar uygulanır..
Konu satış şablonuna uymadığı için sonlandırılmıştır.
- Kilit -